Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy bez podania przyczyny.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz tutaj) wysyłając widomość na e-mail, wraz załącznikiem: ministerstwoimprez.mim@gmail.com
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Sikorka 8, 32-300 Olkusz, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odebrałeś/aś paczkę z zamówieniem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest wyprodukowana według specyfikacji konsumenta,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz częściowo lub całkowicie użyta,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: ministerstwoimprez.mim@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Sikorka 8, 32-300 Olkusz.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. sikorka 8, 32-300 Olkusz.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.